Гімназія №17 м. Дрогобича

Методична робота

Науково-методична проблема «Формування ключових компетенцій педагогічного та учнівського колективів для успішної реалізації основних завдань НУШ в основній школі»

Головними принципами методичної роботи єоперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм роботи, практична спрямованість для покращення результатів освітньої діяльності педагогів.

  • Формування інформаційно – комунікаційної та комунікативної компетентностей здобувачів освіти.
  • Запровадження освітніх інновацій, інформаційно-комунікаційних педагогічних технологій.
  • Впровадження здоров’язберігаючої технології в освітній процес.
  • Створення толерантного середовища у навчальному закладі.
  • Розвиток комунікативних здібностей здобувачів освіти.
  • Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки  та розвитку обдарованих дітей і молоді.
  • Підтримка дітей і молоді з особливими потребами.
  • Забезпечення консолідації та взаємодії соціальних і наукових партнерів із метою інтенсифікації розвитку й удосконалення освітнього середовища.
  • Розвиток міжрегіонального та міжнародного партнерства.
  • Приведення матеріально-технічного стану гімназії у відповідність із потребами сучасної освіти.
  • демократичність, гуманізація, доступність створення умов для кожної дитини, її всебічного розвитку;
  • розвивальний характер освітнього процесу;
  • співпраця, співтворчість учителя і учнів;
  • диференціація, індивідуалізація навчання і виховання;
  • оптимізація освітнього процесу;
  • неперервність та наступність освіти.
  • спрямування змісту форм методичної роботи на виконання завдань Закону України «Про освіту», указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», Концепції патріотичного виховання;
  • систематичне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів, психологічної підготовки;
  • підвищення ефективності роботи педагогічного колективу щодо удосконалення системи навчання на основі педагогічних інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій як одних з найголовніших факторів системи навчання, розвитку ключових компетентностей;
  • впровадження основних положень НУШ, зокрема створення сучасного освітнього середовища;
  • посилення здоров’язбережного аспекту освітнього процесу шляхом активного використання здоров’язберігаючих технологій;
  • сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів; активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;
  • пошук і апробація педагогічних інновацій, які базуються на методологічних принципах інтерактивного та проектного навчання, і їх позитивний вплив на підвищення успішності учнів.
  •  створення колективу однодумців, які зберігатимуть традиції гімназії й активно будуть впроваджувати новітні технологій в практику роботи;
  • забезпечення умов для функціонування системи методичної роботи; об’єднання педагогів відповідною організаційною формою, формування творчого потенціалу колективу в процесі реалізації методичної проблеми школи;
  • стимулювання ініціативи, творчості педагогів та активізації їхньої діяльності в науково-дослідницькій роботі;
  • вивчення, практичне осмислення й узагальнення інноваційного досвіду роботи вчителів гімназії.
  • вивчення законодавчих актів і нормативних документів з питань освіти та виховання;
  • оволодіння конкретними педагогічними технологіями, їх адаптація;
  • робота з науковою та періодичною літературою;
  • підготовка та виступ на семінарах, нарадах, групах, педрадах;
  • підготовка до творчих звітів;
  • вивчення передового педагогічного досвіду;
  • проведення предметних тижнів;
  • розробка методичних матеріалів зі свого предмета, а також позакласної роботи;
  • підготовка звіту щодо проведеної роботи, опис досвіду роботи;
  • участь у семінарах, вебінарах, конференціях;

Структура і форми методичної роботи

Методична робота з педагогічними працівниками реалізується через індивідуальні, групові, колективні форми, що передбачені в схемі «Структура методичної роботи гімназії №17

Контакти

Гімназія № 17 м. Дрогобича
вул. Самбірська 70, 82 111
тел.: (+380) 3244 13432
drogobych_vo.school17@ukr.net 

Під егідою:

Скопіювати посилання